Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

< Terug naar het overzicht

Gespreksvaardigheid

Wie wil er nu niet een goed gesprek hebben? Of dat nu in de privé-sfeer of in een zakelijke omgeving is. Toch gaat dit ons niet altijd goed af. Zakelijke gesprekken waar de emotie de boventoon voert of waar de klant zich niet gehoord voelt, lopen vaak anders dan we dachten. Hoe buig je dat om? Hoe houd je de relatie met je klant intact? Zeker bij gesprekken waar privé en zakelijk door elkaar lopen, geven een extra dimensie.

En waar komt dat vaak voor? Letterlijk de gesprekken met de klant. Of het nu gaat om een ondernemer die voor zijn bedrijfsfinanciering komt of starters op de woningmarkt voor hun eerste ‘hypotheek’. Het zijn voor klanten bijna altijd eenmalige en spannende ervaringen. Is het niet mooi als je de klant, in de goede zin van het woord, “speechless” laat zijn?

3Masters Opleidingen heeft dé training op het gebied van gespreksvoorbereiding en gespreksvoering. Of dit nu telefonisch gaat of in de spreekkamer, het programma ziet toe op het voeren van een succesvol klantgesprek, waarbij het creëren van vertrouwen en verbinding centraal staat.

Vakgebied:

Variant:

Dag(deel):

Duur:

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00 tot 16.00 uur.

Veel gestelde vragen

In het Nederlands of Engels.

De trainers van 3Masters zijn werkzaam binnen het vakgebied van de training. Ze zijn gespecialiseerd en elke dag bezig met de inhoud van de training. Wij vinden het bij 3Masters belangrijk dat trainers: een rijke ervaring hebben en enthousiast zijn om het over te brengen aan de deelnemers.

Samen met de trainers streven wij naar een optimale verhouding tussen trainer en deelnemers.
Hierdoor werken wij met trainingsgroepen van ongeveer 12 deelnemers, hierdoor is een goede balans tussen ervaring, kennis en vaardigheden.

De trainingen kunnen zowel Incompany of virtueel georganiseerd worden. Samen met de klant kijken wij wat het beste is voor de deelnemers. Alles is mogelijk en onze trainers zijn flexibel.

Het moment van de training zullen wij samen met de klant overleggen. Ochtend, middag en avond is mogelijk.

Chat openen
1
Scan de code
Hallo
Kunnen we je helpen?